قیمت عمده مفتول مس

مفتول مس یا سیم مسی  رشته ای باریک و طلایی رنگ است. تولید کنندگان مس در حال حاضر و در عصر جدید از مس برای اموری ضروری و مهم استفاده می کنند، در واقع به دلیل رشد قیمتی این سیم کاربرد آن را تا حدودی کم کرده و در جاهایی که واقعا احساس نیاز می شود، از آن خریداری و استفاده می کنند.

قیمت عمده مفتول مس

از آلومینیوم و استیل نمی توان به جای سیم مسی استفاده کرد، ولی چون دارای خاصیت چکش خواری و هادی بودن هستند، در اینگونه مکان ها می توان از آنها به جای مس استفاده کرد. بنابراین هر چه در مورد مفتول مس و کاربردها و مزایایی که دارد، بگوییم کم گفته ایم. این سیم با قابلیت انعطاف بالایی که دارد، بسیار راحت شکل دلخواه را پیدا می کند و در همان حال که نرم و شکل پذیر است، دارای استحکام و دوام بالایی نیز می باشد. در واقع اصلی ترین خصوصیتی که در یک سیم مسی آن را در بین تولید کنندگان و خریداران محبوب نموده است، همین انعطاف پذیری آن بدون از هم گسیخته شدن است.

در نهایت با این ویژگی پی به کاربردهای عظیم این سیم مسی در صنعت و صنایع مختلف می بریم. این مفتول در صنایع خودروسازی، دستی، چوبی، نجاری، کشاورزی، برق و انواع مختلف دیگری از رشته های صنعتی و غیر صنعتی به کار برده می شود. سیم های استیل و آلومینیومی این انعطاف پذیری را ندارند، بنابراین در جاهایی که به این انعطاف در کار نیاز داریم، نمی توانیم از آنها بهره ببریم. سرانجام اگر صنعتگران می خواهند که موفق عمل کنند و کاری باکیفیت بالا را ارائه دهند، بهترین انتخاب در بین جنس سیم همان مس می باشد. سیم های استیل از خواص رسانایی بالایی برخوردار هستند، ولی از خواص و ویژگی آهنربایی سیم مسی بهره ای نبرده اند.

قیمت عمده مفتول مس

قیمت عمده مفتول مس در برابر خرید غیر عمده آن به صرفه تر است بنابراین در اکثر صنایع خرید این سیم به صورت عمده صورت می گیرد. بنابراین خرید و فروش مس در تناژهای بالا توصیه می شود. کاربردی ترین استفاده از این فلز قابلیت رسانایی فوق العاده بالای ان است، استفاده از این فلز برای منتقل نمودن جریان برق بسیار فراوان است. همچنین در بخش های صنعتی بزرگ و کوچک همچون برق خانگی از این مفتول بهره برده می شود.

قبل از تهیه و خرید عمده این سیم مسی توجه کنید، که این نوع سیم را برای چه کاری خریداری می کنید، زیرا مس ها از خلوص مختلفی در مواد تشکیل دهنده خود برخوردار می باشند، به همین دلیل تمام سعی خود را برای تشخیص بهترین مفتول مس متناسب به کارتان نمایید. این سیم در بخش صادرات نیز سهم بزرگی را به خود اختصاص داده است و در حجم وسیع اگر مورد نیاز است، بهتر است برای مقرون به صرفه شدن هزینه ها از خرید این سیم به صورت عمده بهره مند گردید.

قیمت یک مفتول به سایز و برندی که آن را به بازار عرضه کرده است، وابسته است و هر چه در ابعاد بزرگ تری این سیم را خریداری نمایید، مسلما باید هزینه بالاتری را برای خریداری آن بپردازید، پس خرید عمده مفتول مسی به شما کمک بسیاری می کند، تا در این تورم موجود در بازار هزینه تان نصف شود.

مس در صنایع پزشکی نیز کاربرد فراوانی دارد و همچنین در کابل سازی و کمپانی هایی که به تولید ترانسفورماتور می پردازند، نیز بسیار از این سیم بهره می برند. در تولید ادوات کشاورزی و صنایع شیشه سازی و رنگرزی نیز از این سیم استفاده زیادی می شود. پس تمام این کاربردها و موارد استفاده آن بیان شد، که بگوییم در جامعه امروزی تولید کنندگان نیاز بسیاری به خرید عمده مفتول مس دارند، زیرا هم از نظر قیمت برای آنها ارزان تر می شود و هم از لحاظ اینکه دیگر در بین کار نگران خرید سیم مسی با قیمتی بالاتر از قیمت قبل نباشند.

بنابراین با خرید سیم مسی به صورت عمده، می توان در نوسانات ارزی بازار تا مدت ها نیاز به خرید سیم مسی نداشت. مفتول و سیم مسی از مس خالص درست شده و هنگامی که اکسید می شود، رنگ آنها به سطح مورد نظر منتقل می شود، و این موضوع یک عیب برای این سیم محسوب می گردد، که با آغشته کردن کمی اسید رقیق شده به روکش این سیم از این اتفاق جلوگیری می شود.